Over inloggen/ profiel

  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?
    In het inlogscherm kun je klikken op ‘wachtwoord vergeten’.
  • Ik wil mijn e-mailadres aanpassen, hoe doe ik dat?
    Je emailadres wordt gebruikt om in te loggen en staat ook in je profiel in het onderdeel 'Over mij'. Je kunt je e-mailadres hier aanpassen. Lukt dit niet, neem dan contact op met je coach of de servicedesk. Let op: Je moet hiervoor ingelogd zijn en na het wijzigen van het e-mailadres moet je opnieuw inloggen met het nieuwe e-mailadres.
  • Ik heb geen e-mail met link om in te loggen ontvangen, wat nu?
    Controleer je spam / ongewenste e-mail. Toch niet ontvangen? Neem dan contact op met de servicedesk servicedesk@matchcare.nl.
  • De ontvangen link om in te loggen doet het niet (meer), wat nu?
    Als de link is verlopen kun je op het inlogscherm via ‘wachtwoord vergeten’ een nieuwe link opvragen. Kom je er niet uit? Neem dan contact op met de servicedesk servicedesk@matchcare.nl.